Locatarii blocurilor BM4 și BM5 din Alexandria se confruntă cu o situație alarmantă în ceea ce privește serviciile furnizate de Apa Serv. Luna aceasta, aproximativ 50 de locatari au primit facturi cu un coeficient de neînchidere care depășește cu mult consumul.
Problema pare să fie concentrată în jurul unui contor de branșament comun pentru cele două blocuri, iar nemulțumirea printre locatari crește pe zi ce trece. Aceștia acuză Apa Serv de practici neetice și solicită măsuri urgente pentru a clarifica situația și a găsi soluții adecvate, mai ales că apa s-a scumpit simțitor.
Coeficientul de neînchidere este de multe ori mai mare decât consumul real în facturile primite de locatari. Acest lucru a stârnit indignarea oamenilor, având în vedere că au deja costuri ridicate ale serviciilor publice.
Citiți și: De ce s-a SCUMPIT apa în Teleorman – Explicațiile Apa Serv
Citiți și: Apă mai scumpă în Teleorman, dar la fel de murdară
Citiți și: Apa-Serv cumpără benzină și motorină de 200.000 de euro
Citiți și: De ce plătim coeficient de neînchidere – explicațiile Apa Serv Teleorman
Citiți și: Mai avem până vom bea apă plată de la robinet în Teleorman – Stadiul proiectului