Monica Vasilescu
Campania electorală pentru alegerile prezidențiale începe săptămâna aceasta, pe 3 octombrie. Între timp, principalele partide se află în preambulul perioadei destinată promovării politice și pun la punct strategii.
Prima formațiune care a anunțat persoana care se va ocupa de tot ceea ce înseamnă organizare la aceste alegeri a fost PSD Teleorman, director de campanie la nivel de județ fiind Victor Drăgușin (președinte al organizației PSD Alexandria). Acesta nu se află la prima experiență în coordonarea unor alegeri electorale, astfel că nu ne putem aștepta la surprize din punct de vedere al gestionării lucrurilor. Social-democrații au la acest scrutin sprijinul celor la UNPR și PC, pe lângă aceștia fiind cooptați și cei de la PP-DD.
În cazul Alianței Creştin-Liberale formată din PNL şi PDL, Eugen Pîrvulescu (prim-vicepreședinte PNL Teleorman) a fost învestit cu încrederea mai marilor pe linie politică. Și el a mai experimentat managerierea unei echipe în alegeri, la europarlamentare, atunci când PNL Teleorman l-a desemnat șef de campanie.
Tot două partide va gestiona în campania prezidențialelor și Adrian Florescu, președintele Partidului Mișcarea Populară Teleorman, organizație care s-a unit provizoriu cu PNȚCD. În calitate de șef de campanie, Adrian Florescu își dorește ca formațiunea sa să obțină un scor dublu față de ultimele alegeri.
Rămâne de văzut în ce termeni vor discuta cei trei în intervalul dinaintea zilei alegerilor sau dacă o vor face, dar putem anticipa că specificul acestei campanii electorale nu va fi diferit de alte dăți, adică perioada 3 octombrie – 1 noiembrie 2014 nu va fi anostă și lipsită de creativitate.