Monica Vasilescu
Podul de peste Vedea pune în continuare la încercare nervii șoferilor. De mai bine de nouă luni, câțiva lucrători se chinuie să repare una dintre benzi, pe care s-au depistat fisuri în adâncime.
Potrivit unui specialist care nu a dorit să-i publicăm numele, de teamă să nu intre în contradicții publice, ”acolo s-a făcut o expertiză și au expus elementele degradate într-un deviz pentru a participa la licitație. După ce s-au apucat de treabă, au constatat că au apărut fisuri la placa existentă. Proiectantul și cei de la expertiză au constatat că fisurile sunt adânci și au oprit lucrarea pentru armarea plăcii. Au scos, din nou, la licitație, lucrările în plus, procedură care a durat până în luna martie. Acum ar mai avea de turnat două straturi de asfalt și se va trece pe partea cealaltă. În două luni ar trebui să fie gata”.
Până a vedea dacă se respectă și acest ultim termen, deocamdată, lucrările de consolidare se efectuează pe un singur sens, iar ele au început pe 8 august 2016. Consolidarea podului de peste râul Vedea a avut, inițial, prevăzută suma de 4.108.696 lei, executantul fiind S.C. FREYROM S.A. Firma funcţionează din 1996, iar din 2008 cifra de afaceri a crescut de la an la an, având la activ mai multe proiecte publice realizate și niște muncitori care dau cu trafaletul sau toarnă material cu paharul de bere într-un ritm de melc…