Ziua “Porților Deschise” la Colegiul Național “Al.D.Ghica”

în Actualitate

Cu ocazia zilei “Porților Deschise”, a avut loc la Colegiul Național “Al.D.Ghica” o adevărată desfășurare de forțe, atât din partea profesorilor, cât și a elevilor. Colegiul i-a avut ca musafiri pe elevii școlilor gimnaziale din oraș, care au avut prilejul să asiste la activități organizate special pentru ei. Astfel au avut ocazia să “călătorească prin lume”, luând parte la activități desfașurate în limba engleză si italiană, s-au întors apoi pe meleagurile românești, discutând despre Marea Unire și s-au amuzat teribil participând la jocuri de rol și scenete de teatru. Și pentru că în epoca modernă este foarte important să utilizăm calculatorul, laboratoarele de informatică le-au stat la dispozitie.

Cei ce încă au mai avut energie de consumat au putut participa la activitățile sportive desfășurate atât în curtea școlii, cât și în sala de sport. Ziua s-a încheiat cu punerea în scenă a unor momente din “Parada Europei” și cu aplauzele furtunoase ale celor mici. Echipa de profesori care a coordonat acest program de amploare a fost compusă din: Păun Silvia, Tăujan Ion, Tătaru Dana, Anca Manta, Beșleagă Raluca, Silvia Gitoi, Anghel Adela, Urlan Cozinia, Luca Fănica, Drăgan Gigi, Mircea Mirela, Marin Gabriela, Gurlui Petrică, Pleșa Luminița, Iorga Elena și Mocanu Mihaela. Colegiul Național “Al.D.Ghica” a fost implicat în foarte multe activități în ultima perioadă, dovedind încă o dată că acolo unde se investește suflet și pasiune, rezultatele nu întârzie să apară.

Jurnalist de investigație și autor. Co-fondator al publicației Liber în Teleorman, corespondent Europa FM, colaborator al mai multor site-uri de știri. Absolventă a programului pentru jurnaliști de investigație “Edward R. Murrow”, finanțat de guvernul SUA. Specializare în Fact-Checking la Poynter Institute, Florida. Autoarea a cinci cărți de beletristică, cea mai recentă apariție editorială a sa fiind romanul Cei Care Nu Mint.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*